CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
http://azlan5h30.blogspot.com

Saturday, February 11, 2012

Konspirasi Perubatan Sel Kanser di Dunia!!

Pada tahun 1972, presiden Amerika Syarikat yang bernama Richerd Nicksen telah meluluskan bajet sehingga berbilion-bilion dolar US kepada industri farmaseutikal, syarikat dan organisasi kajian perubatan untuk mencari penawar penyakit kanser. Program ini dinamakan world on cancer. Walaupun lebih 35 tahun telah berlalu penawar masih belum dijumpai. Adakah pihak-pihak tertentu sedang giat mencari penawar kanser atau mereka sebaliknya sedang giat mencari perubatan yang boleh memberi keuntungan melalui penyakit kanser??..

Kenapa penawar-penawar (vitamin B17) ini tidak disebarkan di seluruh dunia??

-Mereka mendakwa kajian mereka diketepikan kerana keberkesanan penawar-penawar ini akan menjejaskan industri perubatan moden.
-Sebagai contoh pusat perubatan atau pakar doktor akan beruntung sekurang-kurangnya 200,000 US dolar bagi setiap seorang yang mula menghidap penyakit kanser sehingga kematiannya. Jikalau kesemua pesakit kanser sembuh. Keuntungan mereka akan hilang. Termasuk industri-industri farmaseutikal serta industri yang berbelanja berbilion-bilion untuk mengeluarkan mesin MRI, mesin Cad Scan, mesin sinar x dan banyak lagi komponen untuk pesakit kanser.

Setiap tubuh badan manusia mempunyai sel-sel kanser. Sel-sel kanser ini tidak dapat dilihat dengan peralatan perubatan moden kerana bilangan sel-sel kanser tersebut belum berganda sehingga berbilion-bilion sel. Apabila doktor memberitahu seseorang yang menghidap kanser bahawa ia tidak mempunyai sebarang sel-sel kanser di dalam tubuh badannya selepas rawatan, ini hanya bermakna sel-sel kanser ini belum lagi berganda pada bilangan yang boleh dikesan.
Dua jenis penawar untuk merawat pesakit kanser setakat ini yang paling aktif di dunia ini:

1)Blood electrification-alat yang direka oleh Dr. Steven Kaali dan Dr. Wiliam Lyman pada 1990. Menggunakan arus elektrik untuk mensterilkan darah. Peralatan ini direka untuk pesakit HIV aids. Alat ini menggunakan arus elektrik sebanyak 50-100 microampere. Partikel virus HIV dapat dilemahkan akibat arus elektrik yang mana lapisan protein yang melindungi sel ini dihapuskan dan sel darah tetap berfungsi seperti biasa. Apabila virus HIV dilemahkan, sel darah putih dapat menghapuskannya.

2)Penawar semula jadi- boleh didapati dengan banyaknya pada lebih 1200 jenis tumbuh-tumbuhan yang boleh dimakan di seluruh dunia. Compound ini ialah vitamin B17 atau secara kimia semula jadi ia dinamakan Nitriloside. Vitamin B17 yang mempunyai konsentrasi tinggi boleh didapati pada biji buah-buahan seperti biji buah apricot, biji apple, biji anggur, biji buah bery liar dan sebagainya. Rumput-rumput dan tumbuh-tumbuhan seperti maze, milet, kasava dan banyak lagi tumbuh-tumbuhan yang boleh dimakan mengandungi B17 yang tinggi.

Blood electrification dan Vitamin B17 untuk merawat pesakit kanser, mempunyai 95% keberkesanannya. Malah pihak-pihak perubatan seperti National Health Institute di Amerika mengabaikan perubatan sebegini kerana mendakwanya sebagai satu penipuan besar.

Ada juga beribu-ribu nyawa dapat diselamatkan dari penyakit kanser selepas rawatan Laetrile, ramai yang menceritakan sejarah mereka dalam buku-buku, majalah serta laman web mereka. Pihak agensi perubatan atau agensi kerajaan tidak akan menghukum pesakit-pesakit ini yang mendedahkan sejarah mereka tentang rawatan Laetrile malah agensi perubatan akan menyiasat doktor-doktor yang merawat pesakit tersebut dan bertindak menggantungkan lesen mereka sebagai doktor atau disingkirkan dari hospital. Ramai doktor yang mengamal rawatan Laetrile digantung lesennya akan berpindah ke negara mexico. Di negara Mexico terdapat ramai pakar penyakit kanser yang mengamal rawatan Laetrile. Agensi perubatan kerajaan Mexico tidak peduli dengan konspirasi rawatan moden dengan rawatan Laetrile. kerajaan mexico juga turut memberi perhatian perubatan sebegini kerana berpuluh-puluh ribu pesakit kanser dari merata dunia akan berkunjung ke mexico untuk mendapat rawatan.

Rawatan kanser alternatif menggunakan kaedah semula jadi, perubatan tradisional, china jingsay, akupunktur, ayurvida, homeopati, naturopati dan herba masing-masing mempunyai kaedah mereka tersendiri. Rawatan kanser secara alternatif mahupun ortodok sebenarnya penuh dengan sejarah dan kontroversi sejak tahun 1700. Satu contoh yang paling masyhur ialah kegunaan vitamin c. Vitamin C yang disuntik ke dalam tubuh badan pesakit kanser 10 gram sehari secara iv atau drip boleh memanjangkan hayat pesakit kanser sehingga 6 kali atau lebih. Kajian ini dilakukan oleh Dr. Lynes Pauling dan Dr. Ewan Cameroon pada tahun 1936. Pauling dan Cameroon yang telah dianugerahkan nobel prize sebanyak 2 kali dan kajian mereka telah diterbitkan secara besar-besaran, malah ACS atau Amerika Cancer Society tidak menerima rawatan sebegini. Ini adalah kerana NIH atau National Institute Health di A.S telah membuat kajian klinikal mereka sendiri dan rawatan ini dilihat sebagai tidak efektif. Bertahun-tahun kemudian 500 kakitangan NIH disabitkan kesalahan mengambil rasuah dari syarikat farmaseutikal, sehingga hari ini ACS dan NIH tidak melihat rawatan semula jadi vitamin c secara iv sebagai mustahak dalam rawatan ortodok moden.

Pujilah Allah dan jangan kamu mempersekutukanNya dengan sesuatu apa pun, berbuat baiklah kepada ibu bapa, kaum kerabat, tetangga terdekat, tetangga jauh, orang-orang dalam perjalanan dan kepunyaan tangan kananmu. Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang yang sombong dan membanggakan diri ( Surah An-nisa: 36)

0 comments: